Głównej zawartości

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
(o wartości poniżej RÓWNOWARTOŚCI KWOTY 30 000)
pod nazwą:

Realizacja usług publicznych na terenie Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny w roku 2017

Rozdział I
Nazwa oraz adres zamawiającego.

Gmina i Miasto Czerwionka-Leszczyny – Ośrodek Pomocy Społecznej w Czerwionce-Leszczynach
ul. 3 Maja 36b, 44 – 230 Czerwionka-Leszczyny,
Tel./ Faks: 32 4312039
strona internetowa: www.czerwionka-leszczyny.pl/bip/
NIP: 642 26 46 897

Rozdział II
Tryb udzielenia zamówienia oraz informacje o postępowaniu.

Do postępowania nie stosuje się ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.).

Rozdział III
Opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Organizowanie i świadczenie usług opiekuńczych w domu podopiecznego dla ludzi starszych, niepełnosprawnych oraz innych osób wymagających opieki. Określona przez zamawiającego maksymalna liczba godzin zegarowych usług opiekuńczych w trakcie trwania umowy wynosi 4700 godzin zegarowych.
2) Organizowanie i świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w domu podopiecznego dla ludzi starszych, niepełnosprawnych oraz innych osób wymagających opieki polegających na rehabilitacji fizycznej. Określona przez zamawiającego maksymalna liczba godzin zegarowych specjalistycznych usług opiekuńczych w trakcie trwania umowy wynosi 200 godzin zegarowych.
2. Z tym zastrzeżeniem, iż wskazane liczby godzin usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych są zakresem szacunkowym. Rzeczywista ilość godzin usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych będzie wynikała z aktualnych potrzeb Zamawiającego i określana będzie w zapotrzebowaniach w formie listy osób, którym Ośrodek Pomocy Społecznej przyznał świadczenie w postaci usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych.
3. Zamawiający nie ma obowiązku zamówienia usług w liczbie godzin równej liczbie szacunkowego zakresu zamówienia, dlatego też podane dane ilościowe nie są wiążące dla Zamawiającego. Dla Wykonawcy natomiast wiążące są kwoty ceny jednostkowej.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia – w okresie do 31.12.2017 r. Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa na świadczenie w/w usług, wybranego w ramach niniejszego postępowania, zamówienia (zamówień), które będzie polegało na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Łączna wartość zamówień uzupełniających nie może przekroczyć 10% wartości zamówienia podstawowego. W takim przypadku udzielenie dodatkowego zamówienia następować będzie w drodze zmiany umowy, przy czym cena za godzinę świadczenia tych usług nie będzie wyższa niż wskazana w umowie zawartej z Wykonawcą na podstawie złożonej oferty.
5. Pomoc musi być świadczona w czasie najdogodniejszym dla klienta ze względu na jego indywidualne potrzeby w liczbie godzin wskazanej przez Zamawiającego.
6. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany będzie do pobierania i przekazania Zamawiającemu pobranych od podopiecznych wynikających z decyzji administracyjnych odpłatności za usługi opiekuńcze. Odpłatność należy pobrać od podopiecznych w terminie do 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu w którym świadczono usługi oraz przekazać Zamawiającemu w tym samym terminie.
7. Wartość przedmiotu zamówienia będzie odpowiadać iloczynowi podanej przez Wykonawcę ceny brutto 1 godziny usług opiekuńczych i przewidywanej, w okresie obowiązywania umowy, liczby godzin usług opiekuńczych Natomiast wartość zrealizowanego zamówienia będzie wynikała z faktycznej liczby zrealizowanych godzin usług opiekuńczych.
8. Zamówienie musi zostać wykonane zgodnie z ustawą z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 930 z późn. zm.) i wydanymi na jej podstawie przepisami wykonawczymi.
9. Usługi będą świadczone przez 5 dni w tygodniu. W szczególnych przypadkach Zamawiający może żądać świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu.
10. Personel wyposażony musi być obowiązkowo w odzież ochronną (fartuch roboczy) rękawiczki lateksowe, identyfikator oraz w razie konieczności bilet na przejazdy komunikacją miejską.
11. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia przez cały okres obowiązywania umowy koordynatora usług z miejscem wykonywania pracy na terenie Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny, dostępnego w kontakcie telefonicznym i osobistym od godziny 8:00 do godziny 16:00 w dni od poniedziałku do piątku, z tym, że w przypadkach uzasadnionych potrzebami Zamawiającego koordynator winien podjąć czynności w czasie wykraczającym poza ww. ramy czasowe, w tym również w niedzielę i święta. Zamawiający dopuszcza aby czynności koordynatora wykonywała jedna z osób wykonująca usługi opiekuńcze lub specjalistyczne usługi opiekuńcze.
12. Personel winien na bieżąco odrębnie dla każdego podopiecznego prowadzić miesięczną kartę usług, w której Wykonawca wpisuje: przedział czasowy, ilość faktycznie świadczonych godzin usług, ich rodzaj oraz zamieszcza informacje o przeszkodach w wykonaniu usługi. Wzór karty usług stanowi załącznik do umowy. Wykonanie usług potwierdzane jest podpisem podopiecznego w karcie usług.
13. Zmiana bezpośredniego realizatora usług (personelu) jest dopuszczalna tylko gdy ten:
- przebywa na zwolnieniu lekarskim,
- korzysta z urlopu wypoczynkowego lub okolicznościowego,
- rozwiązał umowę lub rozwiązano z nim umowę na podstawie której wykonywał czynności realizatorskie,
a nadto w przypadku, gdy o zmianie bezpośredniego realizatora usługi decyduje Wykonawca usługi i podopieczny, który swoją wolę musi wyrazić za pośrednictwem pracownika socjalnego Zamawiającego.

O zmianie personelu Wykonawca musi przed rozpoczęciem świadczenia usługi pisemnie poinformować Zamawiającego.

ZAKRESY POSZCZEGÓLNYCH USŁUG SĄ NASTĘPUJĄCE:

1). Do usług opiekuńczych o charakterze podstawowym zalicza się czynności umożliwiające usługobiorcom zaspokajanie codziennych potrzeb życiowych, a w szczególności:
- samodzielnie lub wspólnie z usługobiorcą dokonywanie zakupów i rozliczanie wydatków,
- zgłaszanie wizyt lekarskich i badań laboratoryjnych,
- towarzyszenie podopiecznemu w czasie wizyt u lekarza i innych instytucjach,
- realizacja recept,
- przynoszenie podopiecznemu posiłków z punktu żywieniowego oraz zapewnienie jego odpowiedniej temperatury,
- przygotowanie posiłków z uwzględnieniem diety zleconej przez lekarza,
- pomoc przy spożywaniu posiłków lub karmienie usługobiorcy,
- zmywanie naczyń po posiłku,
- bieżące sprzątanie mieszkania (z uwzględnieniem oczekiwań usługobiorcy), a w szczególności: ścieranie kurzu z mebli, odkurzanie całej powierzchni mieszkania, mycie zlewu, wanny, brodzika, sedesu w łazience, zlewozmywaka w kuchni, umycie podłogi w łazience i kuchni, przy użyciu środków czystości usługobiorcy,
- utrzymanie w czystości sprzętu sanitarnego (miednicy, basenu, nocnika),
- wynoszenie śmieci,
- pranie, w tym bielizny osobistej usługobiorcy,
- prasowanie,
- zanoszenie i odbiór bielizny pościelowej i odzieży do/z pralni i do/z magla,
- zgłaszanie do naprawy urządzeń i instalacji domowych,
- gruntowne (generalne) okresowe sprzątanie mieszkania usługobiorcy, w tym: mycie (a w razie potrzeby szorowanie) powierzchni podłóg, glazury, szafek kuchennych, okien, drzwi, czyszczenie mebli (od zewnątrz i wewnątrz), oświetlenia, pranie, prasowanie i zawieszanie firanek oraz zasłon, trzepanie i pranie chodników, dywanów, wykładzin itp. przy użyciu środków czystości usługobiorcy, jednakże nie częściej niż raz na cztery miesiące u jednego podopiecznego,
- współpraca z lekarzem i pielęgniarką środowiskową oraz pracownikiem socjalnym,
- pomoc w załatwianiu spraw urzędowych, regulowanie płatności za media oraz świadczone usługi,
- dbanie o kondycję fizyczną i psychiczną klienta poprzez zapewnienie kontaktów z otoczeniem,
- przekazywanie podopiecznym decyzji administracyjnych,
- odbieranie pomocy finansowej z OPS na wniosek klienta, który nie wychodzi z domu,
- inne czynności, których ze względu na stan zdrowia usługobiorca nie może wykonać sam.

2) Do usług opiekuńczych o charakterze pielęgnacyjnym w szczególności zalicza się następujące czynności:
Czynności w zakresie opieki higienicznej:
- ogólne mycie usługobiorcy,
- mycie głowy,
- kąpanie,
- czesanie,
- golenie,
- obcinanie paznokci,
- pomoc w załatwianiu potrzeb fizjologicznych,
- zmiana pampersów,
- układanie chorego w łóżku i pomoc przy zmianie pozycji,
- zmiana bielizny osobistej i pościelowej,
- pomoc przy ubieraniu,
- posłanie łóżka.

3) Czynności pielęgnacyjne w zakresie zleconym przez lekarza, w tym m.in.:
- mierzenie temperatury ciała, rozkładanie leków, podawanie leków droga doustną, doodbytniczą, wziewną (inhalacje) lub przez skórę (wcieranie), oklepywanie,
- zapobieganie powstawaniu odleżyn i odparzeń,
- stosowanie okładów i kompresów,
- zmiana opatrunków,
- realizacja innych czynności wynikających z indywidualnych zaleceń lekarskich.

4) Usługi specjalistyczne świadczone na rzecz osób dorosłych oraz dzieci dostosowane do szczególnych potrzeb wynikających z rodzaju schorzenia lub niepełnosprawności – nie dotyczy osób dorosłych oraz dzieci z zaburzeniami psychicznymi, obejmują:
- rehabilitację fizyczną,

Od bezpośredniego Wykonawcy usług Zamawiający żąda dodatkowo:
a) taktownego i godnego traktowania podopiecznego,
b) kulturalnego i wyczerpującego udzielania porad,
c) udzielania pomocy przy zaspakajaniu potrzeb duchowych,
d) obserwacji chorego rozumianej jako troskę o zdrowie fizyczne i psychiczne,
e) kontakt z rodziną chorego wg potrzeb podopiecznego,
f) posiadanie sprzętu takiego jak: balkoników, materacy przeciw odleżynom, wózków inwalidzkich, toalet na kółkach, sprzętu do masaży stóp, krążków itp.

KOD CPV
85312100-0 Usługi opieki dziennej,
85000000-9 - w zakresie zdrowia i opieki społecznej.

Podwykonawstwo
Wykonawca nie może przy wykonaniu zamówienia korzystać z pomocy podwykonawców.

Zamówienia częściowe
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Oferty wariantowe
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Rozdział IV
Termin wykonania zamówienia

Zamówienie będzie realizowane w okresie od dnia zawarcia umowy, jednakże nie wcześniej niż od dnia 1 stycznia 2017 r. do dnia zrealizowania 4700 godzin usług opiekuńczych oraz 200 godzin specjalistycznych usług opiekuńczych, jednakże nie później niż do 31 grudnia 2017 r.

Rozdział V
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 Pzp oraz spełniający następujące warunki:
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, to znaczy: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedne zamówienie odpowiadające przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto;
- dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy:
- dysponują co najmniej 8 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi dobry stan zdrowia, posiadającymi wykształcenie minimum podstawowe i ukończony kurs w zakresie opieki nad osobami starszymi albo co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku opiekuna, z których co najmniej 2 osoby będą posiadały wykształcenie średnie medyczne lub policealne w zakresie opieki medycznej lub środowiskowej,
- dysponują co najmniej 1 osobą zdolną do świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych w zakresie rahabilitacji fizycznej, posiadającą dobry stan zdrowia, posiadającą wykształcenie wyższe o specjalności: specjalista w zakresie rehabilitacji medycznej albo fizjoterapeuta.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonego oświadczenia oraz dokumentów opisanych w rozdziale VI niniejszego ogłoszenia na zasadzie spełnia / nie spełnia.

Rozdział VI
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu

1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć następujące dokumenty:
1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według wzoru określonego w załączniku nr 1 do ogłoszenia,
2. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona na wezwanie Zamawiającego przedłoży w terminie 5 dni:
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do ogłoszenia oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, aktualny na dzień składania ofert;
4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 3 do ogłoszenia.
3. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 1 pkt 3, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, na potwierdzenie należytego wykonania zamówienia.

Informacje dodatkowe, na wypadek, gdy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę.

1. W przypadku składania oferty przez kilku Wykonawców (zwanej dalej ofertą wspólną), Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Wszelka korespondencja związana z prowadzonym postępowaniem będzie prowadzona wyłącznie z ustanowionym pełnomocnikiem.
3. Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez pełnomocnika ustanowionego przez tych Wykonawców.
4. Do oferty wspólnej należy dodatkowo załączyć:
1) pełnomocnictwo, o którym mowa w ust. 1 podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców,
2) oświadczenie jednego z wykonawców o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu albo wspólne oświadczenie że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu,
3) oświadczenia każdego z wykonawców o braku podstaw do wykluczenia z postępowania,

Uwaga: Wypełniając Formularz Ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę” w miejscu np. „nazwa Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
1. W przypadku wyboru oferty wspólnej, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
2. Wszyscy konsorcjanci będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie Umowy zgodnie z jej postanowieniami.

Rozdział VII
Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.

1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2. Z zastrzeżeniem ustępu następnego dopuszczalną formą kontaktów potencjalnych wykonawców z Zamawiającym jest, faks oraz forma pisemna.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości przesyłania faksem dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz oferty.
4. Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski zawiadomienia lub informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
5. Korespondencją związaną z niniejszym postępowaniem należy kierować na adres:

Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. 3 Maja 36b
44-230 Czerwionka-Leszczyny

lub na numer faksu:

32 4312039

Rozdział VIII
Termin związania ofertą

Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Rozdział IX
Opis sposobu przygotowywania ofert

1. Oferta powinna być przygotowana w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w  języku polskim.
2. Każdy wykonawca przedłoży tylko jedną ofertę, sam lub jako partner w konsorcjum. Wykonawca, który przedkłada lub partycypuje w więcej niż jednej ofercie spowoduje, że wszystkie oferty z udziałem tego wykonawcy zostaną odrzucone. Oferta winna zostać złożona na formularzu oferty, którego wzór określa załącznik nr 4 do ogłoszenia.
3. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
4. Zamawiający zaleca aby ofertę podpisano zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze.
5. Zaleca się aby wszystkie kartki oferty byy ponumerowane oraz zaparafowane lub podpisane przez osobę (osoby) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
6. Dokumenty składające się na ofertę mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.
7. Na ofertę składają się:
1) formularz oferty sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 4 do ogłoszenia,
2) oświadczenie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w postaci:

Rozdział X
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

1. Ofertę należy umieścić w zamkniętej nieprzeźroczystej kopercie lub innym opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z treścią oferty bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą i adresem wykonawcy, zaadresowane na adres zamawiającego oraz opisane:

Nazwa i adres wykonawcy

Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. 3 Maja 36b
44-230 Czerwionka-Leszczyny

oferta na:

Realizacja usług opiekuńczych na terenie Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny w roku 2017

NIE OTWIERAĆ PRZED: 23.12.2016 r. godz. 9:15

2. Oferty należy składać w terminie do dnia 23 grudnia 2016 r. do godz. 9:00 w Ośrodku Pomocy Społecznej w Czerwionce-Leszczynach, ul. 3 Maja 36b, 44 – 230 Czerwionka-Leszczyny, pok. nr 4 (sekretariat).
3. W przypadku złożenia oferty drogą pocztową o ważności jej złożenia będzie decydowała data wpływu do Zamawiającego.
4. Oferty wniesione po terminie wyznaczonym do składania ofert nie zostaną otwarte. Oferty te zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcy.
5. Wykonawcy mogą zmodyfikować lub wycofać swoje oferty jedynie za pomocą pisemnego zawiadomienia dostarczonego zamawiającemu przed terminem składania ofert. Koperta zawierająca modyfikację lub wycofanie powinna być dodatkowo oznaczona odpowiednio określeniami „Zmiana” lub „Wycofanie”.
6. Żadna oferta nie może być zmodyfikowana po terminie składania ofert.
7. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23 grudnia 2016 r. o godz. 9:15 w siedzibie Zamawiającego przy ul. 3 Maja 36b (pokój nr 4).
8. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
9. Koperty oznaczone "Zmiana" zostaną otwarte w pierwszej kolejności. Dane z ofert, których dotyczy "Wycofanie" nie będą otwierane i odczytane.
10. Podczas otwarcia ofert zamawiający poda nazwę (firmę) oraz adres (siedzibę) Wykonawcy, którego oferta jest otwierana, a także informacje dotyczące ceny oferty, terminu wykonania zamówienia publicznego, okresu gwarancji, warunków płatności zawartych w ofercie.
11. Otwarcie ofert jest jawne. W przypadku nieobecności wykonawcy przy otwarciu ofert, zamawiający prześle wykonawcy informacje z otwarcia ofert na pisemny wniosek wykonawcy.

Rozdział XI
Opis sposobu obliczenia ceny

1. Wykonawca skalkuluje cenę jako sumę iloczynu stawki godzinowej brutto za usługi opiekuńcze i liczby 4700 - stanowiącej łączną szacunkową liczbę godzin w których będą świadczone usługi opiekuńcze oraz iloczynu stawki godzinowej brutto za specjalistyczne usługi opiekuńcze i liczby 200 - stanowiącej łączną szacunkową liczbę godzin w których będą świadczone specjalistyczne usługi opiekuńcze.
2. Wykonawca może podać tylko jedną cenę. Oferty z cenami wariantowymi zostaną odrzucone.
3. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług.
4. Cena winna zostać podana przez Wykonawcę w całości w walucie polskiej.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia formularza oferty i określenia w nim ceny brutto obejmującą wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, a także cen jednostkowych netto, stawki podatku VAT.
6. Cena brutto powinna zostać podana w złotych polskich liczbowo oraz słownie.
7. W zaoferowanej cenie muszą być zawarte wszelkie podatki, cła i inne zobowiązania podatkowe wynikające ze stosownych ustaw.

Rozdział XII
Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert

1. Przed oceną ofert zamawiający sprawdzi formalną stronę uczestnictwa wykonawcy w postępowaniu i określi czy każda z ofert spełnia wymagane warunki, czy została ona prawidłowo podpisana, czy jest zgodna z wymaganiami przedstawionymi w ogłoszeniu o zamówieniu.
2. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które odpowiadają wymaganiom opisanym w niniejszym ogłoszeniu.
3. Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów wyboru określonych w ogłoszeniu o zamówieniu, to znaczy przy ocenie ofert zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

Cena                                 100 %

4. Punkty za cenę oblicza się przyjmując za podstawę najniższą cenę ofertową, przyznając jej maksymalną ilość punktów, tj. 100 pkt.
5. Punkty dla pozostałych ofert oblicza się według wzoru:

   cena najniższa
----------------------      x 100 pkt = ilość punktów dla danej oferty
cena badanej oferty


6. Zamawiający wybierze ofertę, która uzyskała największą ilość punktów.
7. Przy sprawdzaniu, ocenie i porównaniu ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień, dotyczących treści złożonych ofert.

Rozdział XIII
Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

1. Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamieszcza na stronie internetowej następujące informacje o dokonanym wyborze, podając nazwę (firmę) i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie wyboru.
2. Umowa zostanie podpisana w siedzibie zamawiającego, tj. w Czerwionce-Leszczynach przy ul. 3 Maja 36b w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

Rozdział XIV
Wzór umowy,

1. Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego określa załącznik nr 5 do ogłoszenia.
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.

 

Do pobrania: